piątek, 13 lipca 2012

karteczka

Witam wakacyjnie! Jak wam może wiadomo, nie dane mi było gościć ze sklepem stonogi na zlocie w Warszawie, nad czym strasznie ubolewam :(  Ale może uda się w przyszłym roku? Mam taką nadzieję! Miałam jednak szczęścia trochę i miniony weekend spędziłam we Wrocławiu na II Dolnośląskich Letnich Warsztatach Craftowych, gdzie z zabranych ze sobą materiałów stworzyłam taką oto karteczkę:


Wykorzystałam  papiery z UHK Gallery (aktualnie nie ma wykorzystanych przeze mnie wzorów, ale jest nowa kolekcja Le Journal i w niej można znaleźć podobne kolorystycznie), obłędnie piękny stempel koronkowy, który znajdziecie w TYM zestawie, kropelki akrylowe, papier wizytówkowy, bazę kartki, piankę dystansową i oczywiście nieoceniony klej Magic.

Wszystkim - zarówno tym wypoczywającym, jak i tym niekoniecznie wypoczywającym - życzę przyjemnego i twórczego wykorzystania letniego czasu!

pozdrawiam,
coco.nut

4 komentarze:

  1. Świetnie wygląda ten stempel,jak i cała kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo świetnych pomysłów,wiele pięknych przedmiotów które będą dla mnie inspiracją. Bardzo fajny blog!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)