środa, 17 kwietnia 2013

Różany komplet

Witajcie :)

Czas na kolejną inspirację decoupage. Tym razem poproszono mnie o wykonanie pracy z użyciem jednoskładnikowego medium do spękań firmy Daily Art. Szczerze mówiąc ostatnio rzadko sięgałam po tego typu preparat, więc z tym większą ciekawością podeszłam do pracy. Preparat ma dość gęstą konsystencję, dzięki czemu dobrze się nakłada. Nałożenie grubej warstwy daje efekt dużych spękań, tak jak na przykład na talerzu.Cieńsze warstwy są częściowo nałożone na podkładkach i świeczniku. Efekt jest zdecydowanie subtelniejszy. Zachęcam do własnych prób :)

A oto mój różany komplet składający się z kompletu podkładek pod kubki w pudełeczku, świecznika oraz talerza.


Talerz jest ozdobiony od spodu, dzięki temu można położyć na nim małe co-nie-co bez obaw, że będzie to miał kontakt z chemią. Można go oczywiście też myć, ale tylko ręcznie :)


Świecznik na trzy świeczki typu t-light 


i jego druga strona


Na koniec zestaw podkładek plus pudełeczko :)


Mam nadzieję, że mój zestaw przypadł Wam do gustu :)

Pozdrawiam :)

Z e-sklepu użyłam:
     

   

 

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :)