środa, 12 czerwca 2013

Dzień taty coraz bliżej- ScrapMan

Witajcie kochani w kolejny dzień moich inspiracji. Nadal nie mogę uwierzyć, że jestem w tym miejscu. Już niebawem bo 23 czerwca obchodzić będziemy Dzień Ojca, dlatego dzisiaj pokażę Wam co ja przygotowałem mojemu tacie. Kartka na bazie bardzo ciekawych papierów, które znajdziecie poniżej.





                      Zainspirowani? Nie czekajcie tylko nożyczki w dłonie i do dzieła!

Do stworzenia kartki użyłem materiały ze sklepu Stonogi.pl :
                          
    


Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. tak strasznie podoba mi się scrapbooking, szkoda tylko że nie mam odwagi się za niego zabrać ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A Wondeful Fathers Day card. I love the huge clock. Thanks for sharing. Karen.x

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)