czwartek, 20 czerwca 2013

Urodzinowe życzenia...

Witam Was bardzo serdecznie. 
Dziś chciałam pokazać Wam karteczkę urodzinową, którą wykonałam dla mojej koleżanki z pracy.
 Długo zastanawiałam się jakich użyć kolorów, tak aby przypadła jej do gustu 
i wybrałam cudowne papiery UHK Gallery z serii Fruits of the Forest.
Ozdobiłam ją kwiatami  oraz tekturkami z Wycinanki -których duży wybór motywów możecie zobaczyć w sklepie Stonogi.pl. Dla akcentu dodałam kilka perełek.




Do wykonania karteczki użyłam produktów ze sklepu Stonogi.pl ;

  Papier do scrapbookingu, Fruits of the Forest - Malina [UHK]   Papier do scrapbookingu, Fruits of the Forest - Jagoda [UHK]   Papier do scrapbookingu, Fruits of the Forest - Dzika róża [UHK] Kryształki i perły samoprzylepne, Nature Tones, 120 szt. [GRKP-005]Tusz postarzający Distress Ink, Walnut StainSizzix Big Shot, Maszynka do wycinania i embossingu - PROMOCJA! KURIER GRATIS!  Wykrojnik LR0150 - Gałązka [Marianne Design]  Klej Magic - tuba 45 gBukiecik różyczek, 16 szt. pure white CEKP-011  Bukiecik pręcików/słupków, cytrynowy, 10 szt.   Dziurkacz 2.5 cm, wzór 110/186, GałązkaPapier do scrapbookingu, Babie lato, Żwirek

Serdecznie Was pozdrawiam-Peninia

2 komentarze:

  1. Śliczna prac, wyborna kompozycja kwiatowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Peninia, takie inne kolory niż zwykle u Ciebie - piękna, energetyczna kartka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)