środa, 4 grudnia 2013

Adwentowy kalendarz

  W tym roku miałam przyjemność wykonać pierwszy w życiu kalendarz adwentowy!
Okazało się, że jest to dość duże wyzwanie, że gotową bazę firmy Kaiser Craft trzeba samodzielnie posklejać a wiadomo, że to ozdabianie przynosi największą radość a nie klejenie szufladek:) Gotowe bazy pod kalendarze czy mniej świąteczne organizery czy domki polecam wszystkim! Mimo iż jest to MDF i tektura to maluje się bezproblemowo - ja używałam ciemnozielonej farby Daily Art do bazy i kremowej farby tej samej firmy do malowania szufladek. 
Na środku króluje ten papier KC, podobnie jak i na szufladkach a cytat pochodzi z papieru z tej samej serii - o tego.
Do wykończenia pracy użyłam brokatu anielski pył, perełek w płynie Daily Art, śniegu w konturówce (tego matowego i tego błyszczącego) i naklejek (te konkretne już się sprzedały ale polecam ofertę naklejek do scrapbookingu - jest powalająca)
a oto efekt w dwóch ujęciach:



 i detale:




to teraz pewien chłopiec wcina cukierki z szufladek a ja się cieszę, że jeszcze docenia się ręcznie robione prazenty:)
Pamiętajcie o wyzwaniu i dokładnie czytajcie regulamin!
ami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)