środa, 26 lutego 2014

Nasze chwile

Serdecznie Was witam.
Dziś chciałam pokazać Wam album, który postanowiłam w końcu zrobić dla "nas", na nasze wspólne chwile, zapiski i fotografie. Album ozdobiłam papierami z firmy UHK Gallery i Galeria Papieru oraz tekturką z Wycinanki. Dodałam ręcznie wykonane pachnące kawą kwiaty.




Do wykonania albumu użyłam:

 Papier do scrapbookingu 12x12, Biała Róża 01 Papier do scrapbookingu 12x12, Biała Róża 02 Papier do scrapbookingu 12x12, Biała Róża 04 Papier do scrapbookingu, Brown Sugar, Peanut Butter Zestaw elementów tekturowych, Blueberry swirls - duża ramka [Wycinanka] Papier do scrapbookingu, Duo: Paseczki [UHK] Papier do scrapbookingu, Pastel, Pięć/fiveSamoprzylepne perły dekoracyjne, Mocca Cream, 120 szt. [GRPE 016]Pianka dystansowa 3D, samoprzylepna, 2 mm, 400 szt.Klej Magic - tuba 45 g


Cieplutko Was pozdrawiam
Gosia/Peninia

6 komentarzy:

Dziękujemy za komentarz :)