środa, 16 grudnia 2015

Łączymy techniki - ręcznie robiona kartka w stylu Vintage ze złoceniami i pastą satynową

Święta już tuż tuż, i pewnie większość z Nas, dawno okres produkcji kartek ma za sobą ;) A mi całkiem niedawno wpadł do głowy pomysł na prostą kartę, trochę inną niż zazwyczaj.


Tym razem do zrobienia kartki nie użyłam ozdobnych papierów do scrapbookingu a zwykłej tekturki. Naniosłam na nią klej do złoceń a następnie srebrne płatki. Kolejnym etapem było porządne wybrudzenie kartki bitumem ;) Jak całość podeschła, dodałam trochę blasku spryskując błyszczącą, brązową mgiełką (na zdjęciu niestety nie udało się oddać tego efektu). Na koniec tworzenia tekturki, nałożyłam pastę satynową przez szablon. I tak powstał niepowtarzalny papier do scrapbookingu, na środek którego dodałam jedynie lekko wycieniowany obrazek, oraz kawałek zabarwionej mgiełką gazy.

Co myślicie o takim łączeniu technik ;) ?

Pozdrawiam Was Ciepło i życzę spokojnych Świąt!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)