wtorek, 17 maja 2016

Mixed Mediowa Szkatułka \\\ Mixed Media Treasure box

Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla was projekt w stylu 'coś nowego ze starego' :) Za pomocą różnych mediów przerobiłam starą szkatułkę. Zaczęłam od pokrycia ją Kredową Farbą Daily Art w kolorze mięty. Farby kredowe świetnie działaja jako podkład do innych mediów. Pożniej zastosowałam mgiełki Daily Art, to znaczy pochlapałam nimi tu i tam:) Wieczko przystroiłam kwiatkami, tasiemkami i moim ręcznie robionym ptaszkiem, którego podkleiłam kolorowym papierem. Także rozejrzyjcie się po własnym domku, czy jest coś co potrzebuje świeżego artystycznego wyglądu i do dzieła!:)

Hello Artsy Souls!
Today I have for you a makeover of an old treasure box, which I had in my room for ages. I started with covering the box with Vintage Paint by Daily Art (mint colour). It is a chalk paint and works well as a primer for adding other mediums. Then I used Daily Art sprays splashing here and there. The top of the box, I decorated with trims, flowers and my hand made bird, which I glued to piece of scrapbooking paper. So just look around your house, if there is anything which needs little arty makeover...:)








    

 



1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :)