środa, 6 lipca 2016

Mediowy zestaw z tekturkami

Cześć!
Dziś jako inspirację przygotowałam z białych papierów zestaw składający się z kartki i torebki.
Użyłam tekturek ze Scrapińca, które zabarwiłam Ecoliną oraz mgiełkami.
Mokrą pastę strukturalną posypałam brokatem, więc całość jest dość błyszcząca, 
a poza tym ma ciekawą strukturę.






Ze sklepu użyłam:

Medium żelowe, Extra heavy gel medium Amsterdam, 250 ml matowe Farba akwarelowa w płynie, Ecoline 337 Magenta, 30 ml Farba akwarelowa w płynie, Ecoline 601 Light Green, 30 ml Mgiełka Daily Art, Mixed Media Vintage Spray, 31 wiosenna zieleń, 30 ml Pasta strukturalna Daily ART, 100 ml Podkład biały Daily ART, 100 ml Perełki w płynie Daily ART, perłowe białe, 25 ml
Zestaw elementów tekturowych, Spring Prodigy - Kwiaty, 3993 [Scrapiniec] Karton do scrapbookingu 25x25 cm, 300 gram, biały, 1 arkusz [S75]Zestaw kart i kopert, kwadratowe, białe, 10 szt.  Kwiatki papierowe, 2-tone Champagne Pink Gardenia Flowers, 5 szt. [SAA-346 3.5 cm]
Samoprzylepne kryształki dekoracyjne, White, 100 szt. [GRKR-015] Samoprzylepne kryształki dekoracyjne, Green, 100 szt. [GRKR-010] Pianka dystansowa 3D, samoprzylepna, 2 mm, 400 szt. [5009] Cieniowacz do tuszów - Ink Blending Tool, cieniowacz + 2 wkłady Tusz kredowy, Chalk Fluid Edger Pad, Garden Grass [891039]


Pozdrawiam!
Radosnego tworzenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)