wtorek, 1 listopada 2016

Szkatułka na skarby Nandi:) Wooden box for Nandi's treausures

Witajcie kochani!
Dziś przygotowałam dla Was alterowane pudełko, które zrobiłam na 'skarby' mojej córki:) Uwielbiam te drewniane przedmioty, które są fantastyczną powierzchnią do malowania i farbki akrylowe Daily Art świetnie się spisują na surowym drewnie.  Postanowiłam zrobić misia i balon z masy gipsowej, następnie pomalowałam farbką Daily Art w kolorze mięty a balon w kontrastowym kolorze amaryntowym (polecam to zestawienie kolorystyczne). Misia pomalowałam farbką miedzianą z odrobiną czarnej i białej.  Na koniec użyłam moich aktualnie ulubionych konturówek brokatowych ( czerwień i złoto) które świetnie nadają sie do pisania literek i malutkich serduszek. Pozostawiają super efekt 3D i pięknie błyszczą brokatem:)
 ////////////////
Hello Friends!
Today I have for you altered wooden box which I made for my daughter's treasures:) I love  wooden objects to alter as they have perfect surface for paints and acrylic paints by daily art work very well. I decided to make a bear and balloon of paper mache. Then I painted the box with mint colour and balloon with a contrasting colour (amarynt), all by Daily Art.  I also used a glitter paint in a pen for writing name and little hearts. I love these paints as they add bling detail to the projects:)






Użyłam produktów:
I used following products:

Pudełko 4 przegródki bez zapięcia (herbaciarka) Konturówka brokatowa Daily ART, czerwona, 25 ml  Konturówka brokatowa Daily ART, złota, 25 ml       Farba akrylowa Daily ART, 052 Miętowa, 100 ml Metaliczna farba akrylowa Daily ART, miedziana, 50 ml 

Farba akrylowa Daily ART, 043 Amarantowa, 100 ml     Farba akrylowa Daily ART, 001 Biała, 100 mlFarba akrylowa Daily ART, 007 Czarna, 100 ml
xx
 Love 
Sylwia (TandiArt)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)