niedziela, 6 listopada 2016

W świątecznych kolorach

Cześć, tu Aka!
Czas szybko biegnie i nie ma co odkładać robienia świątecznych kartek na ostatnią chwilę.
Dziś mam Wam do pokazania kartki w takich tradycyjnych kolorach bożonarodzeniowych:
jest czerwień, zieleń, złoto, lekko przyprószone śniegiem.
Tym razem kartki wykonałam nietypowo - nie na białych, ale na kolorowych bazach.
Przycięłam nieco ich boki, żeby bez problemu z taką ilością wypukłych elementów,
zmieściły się potem do kopert.
Gałązki wycięłam z zielonego kartonu Bazzila - nadaje się do tego świetnie,
ponieważ ma tę samą barwę z obu stron. Serwetki tym razem użyłam z gotowego zestawu.
Całość ozdobiłam perełkami w płynie i pastą śniegową.






Ze sklepu użyłam:

Zestaw sznureczków, Christmas Basic 3x10 m [DCTWN002X16] Guziki ozdobne, Winter Blooms, 16 szt. [DCBTN013X16] Serwetki papierowe, Dovecraft Winter Blooms, Christmas Doilies [DCDLS005X16] Śnieg w paście (pasta śniegowa) Daily ART, 100 ml   Konturówka brokatowa Daily ART, głębokie złoto, 25 mlPerełki w płynie Daily ART, błyszczące białe, 25 ml Wykrojnik Cheery Lynn, Pine Branches [B146] Wykrojnik Nellie's Choice, Shape Dies, Wesołych Świąt [SD054] Karton do scrapbookingu, Bazzill Cardstock 12x12, Red/Grass Cloth Karton do scrapbookingu, Bazzill Cardstock 12x12, Ivy/Canvas Zestaw kart i kopert, kwadratowe, czerwone i zielone 15x15 cm, 8 szt. [DCCAE012X16] Papier do scrapbookingu 12x12, Bazzill Foiled Kraft Cardstock, Gold Stars


* * *
Jeśli macie ochotę stworzyć ze mną świąteczne kartki z wykorzystaniem stempli
- zapraszam na warsztaty w najbliższą sobotę.
Pozdrawiam, twórczego tygodnia życzę!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)