piątek, 2 marca 2018

Kolorowe Alleluja!

Witajcie! 

Wielkanoc zbliża się do nas wielkimi krokami, więc jeśli nadal nie macie pomysłu na kreatywne przesłanie życzeń to może zainspiruje was moja propozycja:


Do wykonania kartki użyłam papiery Mintay Papers z kolekcji Springtime oraz wielkanocnych tekturek z Wycinanki. Aby nadać kompozycji trochę blasku tło spryskałam perłową mgiełką, a na kolorowych kwadracikach zastosowałam technikę embossingu na gorąco, dodatkowo tekturowe elementy pokryłam przeźroczystymi perełkami.



Żeby podkreślić wiosenny nastrój pracy, dodałam do niej kwiaty, oraz kilka perełek w płynie w zielonym kolorze.

Taka własnoręcznie wykonana Wielkanocna kartka to wspaniały prezent dlatego mam nadzieję, że zainspirowałam was chociaż troszkę do stworzenia własnej :D


Pozdrawiam i życzę miłego dnia!




1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :)